Tävlingshelg!

Nu är tävlingshelgen över! Deg har varit roligt, kallt och pirrigt! Med både bra och lite mindre bra resultat. Alla tjejerna var riktigt duktiga. Många som hade nerverna i styr.
Måste säga att jag faktiskt saknar skridskorna då och då. Måste stå och göra steg med fötterna varje gång jag står o väntar på något. Även när jag pratar!

Jag har däremot inte hunnit plugga. Läst ett par sidor men inte mer än så... Usch, den här gången är jag nervös inför tentan. Jag sa det nångång tidigare också, men den här gången vet jag att jag inte hinner plugga lika mycket. Bara det oroar mig. Visst jag ska börja tentaplugga redan nu, men kommer det att sitta kvar i hjärnan..?! Eftersom det är psykologi så är det väldigt svart på vitt, kunskapen. Därför är det extra viktigt att komma ihåg rätt!

Ville egentligen åka hem till Västerås ikväll så jag kan få sova ut imorgon. Men det blir för sent så jag får sova en natt till här. Well, det positiva är väl att jag får äta god mat :) strax matdags!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!