Tröghet på hög nivå..

Jag vet inte hur det funkar den här månaden, men det har verkligen inte varit en pluggmånad alls. Känns som varje gång jag försöker plugga så kommer massa annat ivägen. Resulterat till för lite plugg och enorm stor stress inför tentan som är om mindre än en vecka. Jag känner mig bokstavligen lost och rädd. Ja, visst har jag sagt det inför tidigare tentor, men den här är värst.
 
Igår tränade jag för tredje gången, det kändes okej. Kändes som att jag inte orkade lika mycket som första gången men det var nog för att första gången började jag med noll träningsvärk. Men det är bra att komma igång. Början är trög.
 
Igår kollade Victoria o jag på bröllopsklänningar till henne. Hon hittade en snabbt, efter 6-7 prövningar :) Hon var jättenöjd med den hon valde, och ja, hon såg fin ut! Nu känns det verkligen på riktigt, att hon ska gifta sig!
 
Jag försöker plugga trots massa småhinder, men fan vad det går trögt.... Jag vill bara sticka in en USB i hjärnan o föra över all info som man måste kunna...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!