Vårshow och plugg

Nu har första vårshowen varit. Det blev fint!
Ibland klarar man av trots tidsbrist... Men det är för att alla jobbat på som bara den hela sista veckan. Temat Dance on Ice blev ett bra tema! Det var roligt att se faktiskt. Och för första gången så kunde jag stå o kolla på (nästan) hela showen utan att själv behöva göra hundra andra saker.
Imorgon har de andra och sista showen. Synd att jag inte kan se, men mamma filmar allt så jag kan se senare.
 
Men pga den tidiga tiden så blev jag nog övertrött, har huvudvärk sen jag kom hem från ishallen. Jag försökte åka så tidigt jag kunde, resulterade till att jag fick springa till pendeln (hann lagom i tid ändå...) och kom fram halv 5. De hade dock "tagit bort" vagn 2 som var för obokade platser. Så det var lite kaos innan tåget skulle åka. Jag tog en plats, men platsen var bokad o jag fick flytta på mig. Vagn 5 blev den obokade så jag gick dit några min innan avgång o tack och lov så fanns det lite lediga platser, så jag fick sitta resan hem. Försökte sova men det gick inte så bra, sol i ögonen....
När jag kom hem så försökte jag vila igen, men på nåt sätt så kunde jag inte somna in... Så där sitter huvudvärken ännu. Men tog värktabletter så jag kan plugga ordentligt sista timmarna på dygnet.
 
Jesús hade en av sina bästa vänner här på besök (första riktiga besökaren) så att han skulle få hjälp med några uppgifter innehållande jobbig matte. De har inte umgåtts på ganska länge så de enjoyar varandra tror jag :) Jag är iaf glad att han kan umgås med vänner lite också.
 
Hoppas huvudvärken släpper helt. Nu känns det som att jag börjar bli lite aktiv, vilket betyder att huvudvärken håller på att gå över lite. Men klockan är redan efter 8 på kvällen.... Kommer jag orka plugga mer ikväll..??
 
 
Ja, btw, jag har tränat lite mer nu och kan säga att det är skönt att få igång kroppen efter så lång tid av "vila". Men tyvärr kommer jag inte att hinna träna något den här veckan, det tar egentligen inte så mycket tid, men den här gången behöver jag all tid jag kan få för att klara av den här tentan. Vad gäller tenta så vill jag göra allt jag kan och KLARA tentan pga hur mycket tid jag lägger ner på dem. Så med den motivationen (att inte vilja göra all tid till förgäves) så pluggar jag järnet så jag kan klara!
...säger jag nu o sitter o skriver blogg.. Ja, men ska göra mer nu, nu börjar ju troligtvis huvudvärken avta!
 
Den här månaden har varit den mest stressade någonsin, just för att jag inte kunnat lägga tillräckligt tid till att plugga, iaf inte så mycket tid som jag vill lägga ner. Mest pga flytten och allt vi behöver fixa med lägenheten. Vi har ju typ INGET! Vi behöver köpa massa extra grejer som behövs. Typ toaborste, bordsduk, gardiner, ugnsvante o sånt som vi inte behövt tidigare. Som behövs nu.
Ja, nu ska jag lägga ner iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!