YES!

Fick idag veta att jag fått ytterligare VG på tenta! Så skönt!! Jag vågade inte tro på att kunna få VG, men när man ser betyget på studentportalen så känns det skönt.
Det är nästan så jag behöver belöna mig själv lite :)
 
Så därför sitter jag o funderar på hur jag ska göra. Jag har velat sätta igång med träning sen förra året, men blev aldrig av då det var så mycket med skolan och framför allt mycket nytt. Tog ett tag innan jag kom in i rytmen. Nu känns det som att jag har hyfsat bra koll på läget. Behöver bara bli klar med själva flytten och då känns det nog bättre.
Nu finns det nämligen ett erbjudande på Actic, att få antingen 20% rabatt för 12 mån eller 50% rabatt för 24 mån. Jag funderar på att ta 24 mån eftersom jag troligtvis fortsätter träna när jag väl börjat. Och jag VILL ju träna längre än ett år iaf! Nu när jag inte tränat på 5-6 år så känns kroppen som en tunn, svag pinne... Jag har ju tränat så mycket fram till studenten. Kroppen behöver komma igång, jag känner att jag inte orkar och har inte energi för att jag inte rör på mig tillräckligt...
Men det är inte gym jag är ute efter, jag är ute efter gruppträning, pass. Det är roligare, det är effektivare, jag gillar sånt mer än statisk gymträning, dvs enbart gym gym gym.. det kan jag göra hemma i så fall, styrketräning.
 
Idag har jag haft noll motivation. Verkligen noll. Det är första gången jag har så här låg motivation. Jag har mest tvättat kläder, handlat, duschat, diskat, lagat lite mat och varit inne på fb o sånt. Blev jätteseg mitt på dagen o vilade i en timme. Ingen aning om vad det är med mig.
Å andra sidan, Jesús hade då jättemycket motivation! Han är pigg o lite hurtig idag. Han började med tvätten och sen satt han o pluggade. Jag tror han tog min motivation också när vi steg upp. Aja, det är bra att någon gjorde nåt vettigt idag, dvs pluggat.
 
Föreläsningen imorgon blev inställt pga att vår föreläsare blivit sjuk. Den har flyttats till nästa vecka.
Ja, nu är det snart dags att börja fixa nästa måltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!