Galet mycket stress och irritation

Ja, jag tar en micropaus just nu. Eller egentligen måste jag ta en ordentlig paus, har inte ätit lunch än och klockan är redan 17. Ja, det är inte bra egentligen, och dessutom kallas det inte lunch längre vid den här tiden.
 
Vi har en seminarieuppgift som ska vara klar imorgon, jag har haft panik över den nu idag för att jag såg att jag förstod mindre än vad jag trodde, och att försöka få ner något man inte förstår så mycket av på ett papper, nja inte min grej iaf.
Så med hjälp av mina vänner kunde jag slutligen få bättre förståelse. Men den är inte klar än.
Jag behöver skippa träningen jag bokade ikväll, för jag tror inte jag kommer hinna med att skriva klart annars. Tyvärr, men nu går skolan före träning. Tråkigt.
 
Måste äta, men orkar inte ens bry mig. Men för att jag ens ska orka skriva klart så måste jag laga lite mat.
I lägenheten blir det växthus då solen är på HELA eftermiddagen. Och ja, jag sitter inne för att jag vet att jag skulle bli ännu mer ofokuserad om jag gick ut o satte mig nånstans för att plugga. Tyvärr här med, men så är det idag. Solen skiner, jag var ute en kort sväng och det var jätteskönt ute. Men nej, jag måste sitta här inne idag. Hoppas på att vädret håller sig till imorgon eller senare i veckan, så att jag får njuta lite till. Här hemma är det bara varmt o jobbigt.
 
Ja, irritation. Jag har ända sen igår kväll gått runt och blivit småirriterad på allt. Troligtvis pga stressen kring hela plugget. Synd att behöva vara så negativ när det bara är typ 2 veckor kvar av skolan, men jag orkar bara inte.
 
Ok, nu får jag ta o äta något och sen återgå till uppgiften.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!