Glädje!

Nu har jag inte varit så aktiv märker jag. 
 
Igår var det glädjens dag, för min kära vän Victoria gifte sig med sin Johan! Det var så vackert och fint, och alla vårkänslor var på plats! Solen sken och träden var nygröna! 
 
Jag fick agera chaufför lite grann, vilket gjorde att jag var ganska så spänd över en sn lång resa med bil. Det var ett tag sen jag körde så långt, det tog nästan en timme allt som allt. På vägen plockade jag upp Helena och sen mötte vi upp den andra bilen. Och gemensamt tog vi oss till kyrkan. 
 
Väl framme började det pirra lite överallt av glädje. Och så kom de in, så fina! Victoria var sååå vacker! 
Och de sa såklart Ja till varandra. De åkte med en fancy bil till nästa lokal. 
 
Där blev det lite lätt mat och massa goda efterrätter. Men jag var så nervös. Trodde inte att jag skulle bli så nervös! Till slut så kunde jag inte äta efterrätten förrän jag blev klar med mitt tal. Och så blev det min tur. Men det gick bra, och jag höll på att gråta till slut. Jag som aldrig gråter, inte ens vid såna här tillfällen, men jag grät lite och Victoria med. Hn blev glad såg jag och det var det jag ville. Det är inte varje gång man kan hålla tal för den som gifter sig, och även om det var kort så var det bra att jag höll ett tal för henne. 
Sen var det lugnt för min del. Jag kunde äta lite till. 
 
Helt otroligt att de nu är man och hustru! På riktigt! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!