hjärnan.

Tänka sig att när man borde vara som mest upptagen så sitter jag som mest och skriver här eller gör massa annat effektivt som INTE är plugg.
Aja, idag fick jag höra att många andra också var trötta på skolan och ofokuserad på den här kursen. Ja minsann, om det hade varit lite mer intressant så hade jag kanske orkat.. eller inte..
 
Min hjärna verkar gett upp att tänka över huvudtaget, kan inte ens sitta o filosofera och tänka på andra saker, utan det är nästan helt tomt där uppe. Kanske därför jag har svårt att förstå kursinnehållet?
 
Det är bara 10 dagar kvar om man räknar med idag, till tentan och till sommaren. Både glad och rädd för det här. Glad för att jag snart ska få göra allt annat än att plugga, men asrädd för hur det kommer gå med själva tentorna. Tentaresultatet för senaste kursen har vi inte fått än, förhoppningsvis kommer resultatet på fredag, eller så måste vi vänta till nästa vecka. Vore skönt att veta ifall man blev godkänd eller måste göra en till tenta innan sommaren börjar..
 
Tyvärr har också mina matvanor förändrats med det här. Jag äter mer skit än vad jag gjort på hela året, jag äter alltså både socker o chips då o då den här senaste tiden. Jag äter inte så bra med andra ord. Tyvärr. Jag hoppas, hoppas verkligen att jag kan gå tillbaka till att äta så lite socker som möjligt, och inga chips. Det är inte för att jag vill se ut på ett sätt, nej det här handlar om hälsan. Jag vill inte ha diabetes när jag blir äldre så därför måste jag dra ner på socker, helst helt borta ur livet. Men först dra ner på det iaf. Men:
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!