Äntligen is under fötterna!

Igår blev en "kort" dag, gick upp, packade och tog tåget till Sthlm. Hem, åt, hann snacka lite med mamma innan hon åkte iväg, Nicky ska tävla i Tibro i helgen. Jag sprang runt o letade efter bilens extranyckel, ingen lycka. Tog mina grejer, ja den stora väskan med allt i, och powerwalking hela vägen till ishallen. Kan säga att jag blev varm o svettig av den powerwalk:en...
Tio min kvar bytte om, på med skridskorna och så start!
Jag har inte haft på mig skridskorna på 2 månader, kommer knappt ihåg hur hårt jag behövde snöra på mig dem, så efter ett varv på isen sådär ostadig fick jag knyta om båda. Kändes bättre.
Det gick bra, typ alla behövde träna sina program för de flesta skulle tävla i helgen. Även om jag själv inte åkte så mycket på isen så kändes det verkligen som hemma att få stå på isen.
 
Idag får jag lite "ledigt", eller ja, jag ska plugga, som vanligt en lördag. Sen kanske träffa en kär vän senare idag :)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!