Årets kanske mest hektiska månad

November har precis börjat, jag har inte ens känt av "november-känslan" än, dvs det känns som vi fortfarande är i oktober månad. Samtidigt ser jag i min kalender hur kort månaden kommer att vara! Nu är det väl min uppfattning om hur månaden kommer att kännas, men den kommer att kännas kort. Jag har mycket saker att göra under den här månaden och ser även att när vi går in i december, då kommer nästan allt att stanna upp lite. Vilket nog är skönt när vi närmar oss jul o sånt.
 
Jag har suttit i två hela dagar o läst vår senaste kurslitteratur, den heter "Att lära av den Andre" och är i princip omöjlig! Omöjlig att förstå och ens kunna läsa vettigt. Jag trodde att jag skulle bli lite klokare efter att ha läst ut den, men nej, än så länge lyser inga tankeglödlampor i mitt huvud efter det här... Och tentan som vi ska skriva ska vara klar på fredag kl.16, problemet är att jag har ett par föreläsningar som inte är knutna till den här kursen som kommer innan inlämningstiden... OMG, vet inte hur det kommer gå. Får göra mitt bästa helt enkelt. Vad mer går att göra? Men tills jag är klar kommer jag säkert slita mig i håret ett antal gånger, sitta sent o länge med samma grej, inte låta mig tänka på annat eller göra annat (ja, där försvann träningen för den här veckan...). Och Jesús fyller år på tisdag, om en vecka... Har inte kunnat förbereda något, men tur är hann jag beställa en present via internet, den har redan kommit fram så jag ska gå o hämta ut paketet imorgon :)
 
Wish me luck...!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!