En hektisk fredag snart i ingång

Nu känner jag mig klar med tentan, tack o lov. Jag behövde verkligen få klart den ikväll för imorgon har jag ingen tid. På morgonen ska jag och några vänner på föreläsning som är utanför vår utbildning. Därefter har vi endast 4 timmar kvar tills tentan ska bli inlämnad. Så istället för att stressa och oroa mig imorgon ifall jag blir klar eller inte, ifall tentan blir bra eller inte, så ville jag bli klar ikväll så jag kan lägga undan tentan.
kvällen ska jag o ett par vänner till tjejjourens helgkurs igen, sista helgen av tre, så då försvinner större delen av kvällen bort. En hektisk fredag väntar, jag kommer verkligen att vara slut imorgon!
 
Snart fyller Jesús år, jag fick hem paketet med presenten jag ska ge honom, den var fin :) Samtidigt köpte jag en väggklocka, jag gillar den! Så jag är glad att jag köpte den, har kollat på den tidigare nämligen men köpte den inte till slut, nu var den på rea och självklart köpte jag den!
 
Jag har även unnat mig att köpa en långärmad stickad klänning och en stor stickad tröja över internet. Har ju inte tid att gå runt i butiker... Klänningen är en vardagsklänning, eller typ lång tröja. Har kollat på den länge och tvekat pga pris, men ville ha den så gärna. Storleken har utgått flera ggr så jag antar att den är populär. Och slutligen fanns min storlek inne så jag passade på att köpa den, mitt under tentaskrivandet. Den stickade tröjan hittade jag på rea, passar bra till en kommande vinter, har kollat på den också tidigare, men köpte inte pga priset. Nu var den på rea, köpte den självklart! Plus studentrabatt på det ;)
 
Dags för en liten myskväll med Jesús, vi har knappt umgåtts den här veckan pga tentan. Så nu är han värd all min uppmärksamhet nu när min tenta känns klar :)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!