känner mig som en mullvad

Jag börjar bli mer o mer närsynt pga att sitta inne så länge varje dag....! Jag märker hur min syn försämras... måste försöka träna upp den för att slippa få starkare styrka i linserna, det är det sista jag vill! Hatar att ha så dålig syn :(
 
Vet inte om det bara är jag, men när jag får lite flyt i tentaskrivandet så kan jag inte sitta still! Måste typ gå runt i lägenheten, göra annat eller bara liksom röra på mig, för att sen fortsätta att skriva på. Det betyder inte att mina tankar försvinner under tiden jag är uppe o springer runt, jag vet typ exakt vad jag ska fortsätta att skriva på och så skriver jag det. Konstigt att jag får typ som myror i brallan när jag har lite flow i skrivandet. Så har det iaf sett ut lite då o då idag. Både skönt och konstigt :P
 
Jag är snart klar med distanskursens inlämning. Den känns dock inte alls så välskriven ut, känns som den är rörig och babblig, som om jag inte kan formulera mig bra eller kortfattat. Vet ens inte om jag fått med de viktigaste eller om jag bara ordbajsar igenom hela... Men den ska in idag så jag måste ju avsluta den och skicka in den.
 
Tentan jag också håller på med är på g, men mycket långsammare. Vi har endast en sida på oss att svara på en fråga, och sammanlagt blir det tre sidor, tre frågor alltså. Och bara att få in allt på en sida är jobbigt! Särskilt när varje del har så spretigt innehåll och så ska man försöka få in det under samma rubrik.. :/
Aja, det löser sig nog, bara vet inte hur.
 
När man sitter med tenta så äter man också massa onyttigt, eller jag gör det iaf. Min hjärna behöver väl socker o fett för att funka, det är ju vetenskapligt bevisat att hjärnan behöver fett o socker. Men det känns som att en del av det fett o socker jag äter sätter sig på andra delar av kroppen, känner mig som en marschmallow... Och har inte tränat på över 2 veckor, vilket gör att jag är tröttare än vanligt och min hjärna är mer hyper än vanligt. Märker verkligen hur träningen hjälper en att känna sig piggare och mer alert. Men det blir nog inget besök till gymmet än, men jag ska försöka gå på torsdag efter att jag lämnat in tentan! :D Åh det skulle vara så skönt!
 
Har uppmuntrat mig med några Toffifee :9 det är bara sååå gott!! Jag kan äta upp en stor Toffifee paket själv om jag får, men låter bli :P
"Man har så kul med Toffifee!" - hoppades på att få kul med tentan...
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!