lördagkväll

Ja, som en fattig student så blir det svårt att unna mig något lyxigt. Men samtidigt jobbar Jesús, så jag passar på att både tvätta massa kläder och försöka hinna plugga lite med.
 
Jag har äntligen hittat en deodorant som är naturlig! THAI Deodorant heter den, finns i olika former. Är en mineral som gör att den inte blockerar porerna, den hindrar alltså inte från att svettas, men den hindrar från att lukta svett! Dvs du svettas som vanligt, men utan att det luktar. Jag är nyfiken på om det funkar :) Har försökt att hitta en bra deo som inte är för skadlig. Men en efter en känns som att jag bara svettas mer eller stinker svett blandat med någon doft från deon.... Så sökning på internet ledde mig till THAI deo, jag valde sprayformen. Den är vattnig och man får vänta ett tag innan den torkar, men det är sant, tror inte jag luktar svett...! :D
Finns också som sten (thai sten) och stick, stenen håller länge och därför är den prisvärd. Men tänkte börja med sprayen, funkar den bra så kanske jag går över till thai stenen :)
Finns oftast i vanliga hälsokostbutiker, gick in i en i stan och de hade olika thaideo, jätteglad :)
 
Igår var jag helt slut, gick till skolan för en lektion, sen blev jag ineffektiv, tror jag samlat på mig massa trötthet för jag deckade en stund i soffan efter lunch. Sen blev det inget effektivt, men lät mig förtjäna lite ledighet i och med att jag hunnit göra en längre inlämningsuppgift och en tenta under den här veckan! Så jag tog det lite lugnare igår.
Fick faktiskt godkänt på inlämningen! :D (yes, vår lärare i distanskursen är snabb! Han är också otroligt grym lärare! En av orsakerna till att jag valde att ta distanskursen).
 
Tentan vet jag inte, får veta om minst 2 veckor. Hoppas på att vi får veta förra tentans resultat snart, lär väl bli nästa vecka.
 
Ja, som fattig student kan jag inte unna mig shopping eller galna utekvällar, men jag överlever ändå. Livet är längre än bara denna kväll, så jag försöker komma igång med den sista uppgiften i månaden. Näst-sista uppgiften är grupparbetet som ska redovisas på tisdag.
MEN idag hann jag faktiskt äntligen gå till gymmet! Åh vad jag inte kände för det när jag var hemma, men väl där så är det alltid skönt att röra på sig. Jag gjorde alla övningar och det gick bra, men efter styrkan så orkade jag inte löpa så mycket... Men blev en lång stretching istället, typ det skönaste under passet. Men kände att mina muskler nog blivit svagare, iofs inte konstigt, tog över 2 veckor sen jag var där sist... nästa gång planerar jag tisdagkväll :)
 
Ikväll ska vi äta nåt med kycklingfärs. Vi testade det en gång tidigare o gjorde tacos, blev inte godare än den vanliga tacosen. Så idag ska vi testa göra kycklingburgare/biff.
Men till dess ska jag försöka hinna plugga lite lite till iaf.
Ha en skön lördagkväll :)
 
Gjorde müsli tidigare den här veckan:
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!