Lyckad redovisning!

Idag hade vi alltså redovisning. Min grupp samlades kl.9 i skolan för att fixa det sista inför redovisningen. Visade sig att vi blev klara tidigare än väntat och fick därmed en långlunch, men det var nog behövligt.
När klockan väl närmade sig kl.13 så begav vi oss till klassrummet. De flesta var på plats tidigare än vad lektionen skulle börja. Det var bara halva klassen för att den första halvan hade haft redovisning på förmiddagen.
 
Vi var sist för att vår grupp hade sista numret. När det väl var vår tur började vi lite stelt med muntliga delen vi hade jobbat på på förmiddagen. Sen drog vi igång vår film. Och det blev en succé! Kunde inte undgå att inte skratta rakt igenom hela filmen, för den var klockren. Och många sa att de tyckte filmen var rolig efter redovisningen och det kändes bra. Vi hade jobbat ganska bra med den här uppgiften så att få en så positiv respons på vårt arbete kändes välbehövt efter en jobbig månad.
 
Jag har därmed endast en uppgift kvar innan månaden går mot sitt slut. Den sitter jag med just nu. Känns sådär, men tror att jag kommer att fixa den. Men jag måste bli klar senast torsdag kväll, på fredag ska jag hemåt mot Sthlm för att jobba ett par timmar i ishallen! Åh, det var säkert minst 2 månader sen jag stod på is senast! Det var en månad sen jag var i en ishall iaf.
 
Och här kommer en snygg o rolig skylt från Coop, så fort jag ser den kommer låten igång:
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!