Närmar mig lite ledighet!

Tror att jag snart är klar med min komplettering! :D Jag kanske kan lämna in den redan imorgon?? Hoppas verkligen på det iaf!
Idag ville jag gå o träna på gymmet för att inte halka efter med träningen och att den inte ska bli så oregelbunden. Men jag var SÅ trött när jag vaknade till. Trodde flera gånger att klockan passerat 9, tills Jesús alarm ringde o sa att klockan blivit 9. Men kom inte ur säng förrän timmen senare... Tänkte att jag kanske ändå är så pass trött att jag inte orkar gå upp så tidigt.
Slutade med en ganska seg förmiddag, hann inte göra så mycket, det är därför jag inte är så bra vän med eftermiddagsföreläsningar.. Innan kl.13 så gick Josefine o jag mot skolan. Som vanligt var vi precis i tid efter att vi skrev ut dagens föreläsningsunderlag.
 
Men den här läraren vi har i början av sista kursen för terminen, han är svår. Går inte att höra vad han säger för han avbryter en mening minst tio ggr innan meningen är avslutad och sen mumlar han under hakan på sig själv. På det satt vi längst bak i en avlång sal vilket gjorde allt värre. Gick inte att höra vad han sa, verkligen...
Vi ska ha honom i ytterligare 3 föreläsningar... Men tur att det bara är tre till. Hade inte orkat oom han skulle haft hela kursen. Synd bara att han är i sociologi-delen, risken finns att jag får ha honom igen senare i utbildningen...
Han som person är säkert trevlig o så, men hans undervisning är inte så bra gjord..
 
Aja nog om det. Jag ska iaf försöka att ta det lite lugnare i helgen, läsa kommer jag att behöva göra, men kanske inte hela helgen liksom. Jag har verkligen kört på 100% hela den här månaden, dvs inte tillåtit mig själv att ha lite ledighet eller att få koppla bort plugg helt. Men det är väl dags snart. Ska på så vis bli lite skönt att jobba på isen :)
Snart är det dags för middag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!