Dags att gå in i tentabubblan

Efter en intensiv helg hos tjejjouren här i Västerås ska jag gå in i tentabubblan snart. Mjukstartar lite, även om jag inte har tid för någon mjukstart...
Tjejjouren var givande och mycket flög in i mina tankar, vi har två helger kvar där mycket mer ska gås igenom. Under den här helgen blev vi så trötta att det inte blev något gjort med tentorna. Men det kanske är bra, få lite distans från dem så att man hinner inspireras på nytt. Såg nu att jag blivit godkänd på senaste inlämningsuppgiften på distanskursen iaf :) Glad! Ger mig lite energi till de andra tentorna :)
 
I lördags kom Victoria, Johan och Decci förbi spontant från ingenstans. Precis när jag hade kommit hem från tjejjouren och hunnit ta fram datorn o böckerna för att sitta en stund med tentorna så hörde de av sig att de tänkt komma in till stan. Då alla restauranger var fulla så blev det hämtmat från Grekiska kolgrillsbaren och jag fick ta o städa upp allt i superman-fart, och jag blev precis klar när de kom upp :)
Vi hade det roligt och fnissigt som aldrig nånsin och maten var god från kolgrillen, första gången jag ätit från den restaurangen. Jag blev glad av spontanbesöket, för jag vet att det kommer bli osocialt kommande vecka (dvs från idag).
 
Idag åkte Jesús till Sthlm för en intervju, jag hängde med till stationen för att vinka av o sen gick jag direkt till gymmet. Konstigt nog har jag velat gå dit ett tag nu, så jag offrade lite tid till att gå dit, kommer ändå inte hinna gå dit sen.
Och nu är det dags att börja skriva skriva skriva...
 
Firade även kanelbullens dag i fredags med lite kanelbullar från Ica :)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!