En sån där skitdag...

Vaknade med yrsel, som höll i sig som en tyngd i mitt huvud. Mina tankar var tröga som geggamoja och jag kunde inte tänka. Nej, det stod nästintill stilla i mitt huvud. Hade öppnat datorn, bestämde mig igår för att köra järnet idag. Men nej, min hjärna vägrade.
Är det vädret? Är det för lite luft i lägenheten? Varför är det såhär varje morgon?
 
Idag gick det inte över, jag bara väntade på att det skulle bli lättare i huvudet, men nej.
Var så lite aktiv, satt mest bara o väntade på att hjärnan skulle sätta igång.
Öppnade fönstret o vädrade ibland.
 
Var inte alls sugen på mat, det blev bara några mackor till slut.
Gick ut o gick lite, tänkte att det kanske skulle hjälpa.
Fast det gjorde det inte.
 
Kände mig ensam, tomt och tyst omkring mig, bara element o fläktar som låter.
Mulet, grått och trist. Kändes likadant i mitt huvud.
Till slut tog jag en dusch, tog en huvudvärkstablett.
 
Hoppas på att det ska bli bättre imorgon, för idag vill jag bara glömma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!