Jag tror jag är...klar!

Tentorna är färdigskrivna!!
Även om de kanske inte är jättebra, men jag kunde faktiskt skriva klart alla 3 nu! Trodde verkligen att jag skulle få sitta iaf hela idag också, men igår kunde jag avsluta den tredje och sista tentan och idag läste jag igenom dem, korrigerade och fixade, inte så mycket dock. Men lite smågrejer, och jag känner mig färdig. Orkar inte förbättra något mer och jag orkar inte ens tänka på det här mer.
 
Imorse gick jag till vår studievägledare, det var jätteskönt att prata med henne och få ur mig mina tankar som jag haft ett tag nu om vårt kommande val. Antingen sociologi, pedagogik eller psykologi ska vi alltså välja inför nästa termin. Och vi har fram till den 15 oktober att välja.
Så jag har haft hur många tankar som helst snurrandes i mitt huvud. Idag kunde jag lägga dem på bordet och hon hjälpte mig att tänka o fundera på olika sätt. Det var roligt att prata med henne, vi pratade om lite mer grejer och inte bara om valet.
 
Kan säga att jag fortfarande pendlar mellan sociologi och pedagogik. Ska kolla lite mer på vad jag är intresserad av och vad det kan ge i framtiden.
 
Jesús hörde av sig att han behöver stanna till imorgon, jag som trodde att han skulle komma idag, ikväll åtminstone... Men nej, han har grejer som måste göras och här sitter jag, själv. Så jag saknar Mio idag, någon att gosa med, någon som inte har samma oroligheter som jag.
Idag är det dessutom gråmulet, blåsigt och kallare än vad det varit under hela veckan! Känner mig ännu mer ensam :( men jag klarar väl mig, jag är ju för fan klar med tentorna! Vilken glädje! Nu kan jag ställa bort min bokhög jag har på matbordet, äntligen!
 
Men jag har ingen ork att stå o laga mat, även om jag inte gillar donken så tog jag en hamburgare där, innan jag skulle låta mig gå utan mat.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!