ont i magen... :(

Jag har genomlidit en natt med magknip... usch, jag sov och hade ont samtidigt, resulterar till drömmande om att jag har ont i magen. Jag hade svårt att vakna upp för det och fick ligga kvar ett tag. Till slut lugnade magen sig lite och jag gick upp. Efter ett tag av velande tog jag mina grejer o gick till gymmet. Tänkte att lite fysisk rörelse kanske kan lindra magvärken. Försöker att komma på vad som gjort att jag har så ont i magen, funderar på om det är något jag ätit eller om det kan bero på stress..??
 
Det var härligt att komma ut i solen. Och jag är glad att jag orkade mig iväg. Visst, det var inte så jobbigt att köra själva gymmet, det jobbiga är att ta sig dit! Och det klarade jag idag :) Glad!
Får se hur mycket träningsvärk det kommer imorgon, har redovisning i skolan, men klarar nog att stå i 20 min iaf.
 
Igår gick Jesús och jag på gratis bio! Förhandsvisning på filmen "The Butler", filmen började direkt utan reklam, just för att det antagligen är förhandsvisning. Egentligen hade Jesús och jag två skilda platser, men de som skulle sitta bredvid Jesús hade en som inte skulle komma, så vi fick sitta bredvid varandra :) Glada blev vi! Och längst bak i salongen var det.

Filmen var jättebra, verkligen. Filmat bra och klippt bra, och det var en bra historia. Så vi båda var väldigt nöjda.
 
Snart ska min grupp ha första Skype-möte, spännande. Vet inte om det funkar att ha flera videosamtal i samma samtal, men får se snart.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!