Tenta igen

Det blir aldrig riktiga ledigheter när man är student. Samtidigt kan man ju ta "ledighet" lite då o då, men aldrig riktiga officiella ledigheter, eller helger för den delen.
Så ja, nu sitter jag här med en ny tenta, men den här gången är det bara en tenta som ska in nu på fredag. Började skriva idag, den ska iofs inte vara så lång. Och det är för en gångs skull en "roligare" tenta.
 
Men som vanligt, går det ju alltid att fastna och inte kunna komma vidare. Jag har iaf skrivit ganska mycket med tanke på hur lite tid jag lagt ner än så länge. Sen nu i efterhand ser jag att jag kommer att få läsa igenom o ändra lite i det jag skrivit, men aja, så är det ju.
 
Måste bara rätta mig själv, hade skrivit att senast vi var på kryssning var för över ett halvår sen. Det är FEL, senast vi hade varit på kryssning var alltså över 1½ år sen. Tyckte det lät lite kort. Kom på att det var våren innan vi flyttade till Västerås, betyder att det var över 1 år iaf.
 
Nicky är just nu i Nice och tävlar en internationell tävling, tydligen har vi några svenskar med där, bara i hans klass är det 3 svenska killar, där alla tre har en japansk mamma...haha, kul va?
Mamma ringde o mailade även länk till live-sändningen. Jag hann se Nicky, och han gjorde bra utom att han missade kombinationen (kortprogram). Lite synd, men aja, sånt händer väl. Jag har inte riktigt koll på hur det går för honom annars, så jag kan inte säga om det var ett bra åk eller inte. Imorgon är det fria, ska sätta mig o kolla då tänkte jag. Bra avbrott från tentan. Resultatet har inte kommit än så jag vet inte var han placerat sig efter korta. Men det kommer kanske imorgon?
 
Nu är det nog dags för mig att sätta punkt så jag kan komma vidare med tentan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!