Höst kanske

Snart ska jag åka tillbaka till Sthlm för att jobba imorgon. Känns lite skönt att kunna åka hem :) När man åker såhär sällan, eller ja nu är det inte så sällan kanske, men efter en tid så längtar man lite efter familjen. Men den här gången stannar jag bara en natt. För nu börjar tentaperiod, eller ja, jag ska skriva 3 hemtentor plus en inlämningsuppgift i distanskursen jag går. Så det blir 4 olika uppsatser jag ska skriva.... Jag har inte börjat på en enda och jag har ca 3 veckor på mig. Jahaa, jag har 3 veckor på mig :) Då kanske jag inte behöver stressa ännu!
 
Men ändå känner jag mig stressad. Det känns som att jag kommer sitta i slutet o vara i paniktillstånd, eller snarare, tentapanik. Som vanligt, ja, det händer varje gång så därför känner jag väl mig redan stressad... Jag borde egentligen planera lite ordentligare, då blir man inte lika stressad för då vet man hur det ska gå framåt.
Men nej, jag gör det inte, av lathet och osäkerhet antar jag. Osäker för att jag är rädd för att faila planeringen. Därför kanske jag går planlös när det gäller tentaplugg...
 
Iaf, så har jag varit duktig o tränat två dagar i sträck, tänkte egentligen träna 3 dagar i sträck, men min kropp sa nej för att det var egentligen första riktiga träningen efter en hel sommar :P Så det blev 2 dagar istället. Det var kul, körde två pass, ett var Booty express och den andra var Zumba. Booty var jobbigare än vad jag trodde och det är därifrån jag hade massa träningsvärk. Fast det var mer ben än rumpövningar.
Zumba var jag lite besviken på. Kanske hade jag höga förväntningar, men jag tror att instruktören inte var den bästa... Jag tror inte hon var så duktig. Så jag var besviken. Men jag tänker ändå testa Zumba igen när jag får tillfälle. Det var öppet hus i World Class den här veckan, så därför har jag testat lite olika :)
Och så hade de en Jacuzzi! Så det blev lite relax i samband med träning.
 
Dags att fixa sig inför resan hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!