Jag ser bara öken.. ordens öken.... så torrt.

Det var den värsta idétorka jag haft tror jag. Den här tentaperioden är den sämsta vad gäller inspiration. Det roliga är att det är fler än jag som upplever det... Jag tänker o tänker, läser o försöker vara smart, men icke, det går lika trögt som gyttja. SUCK.
Jag vs. Tentorna, just nu ligger läget på att jag påbörjat 2 av 4 (en är distanskurs). Jag har lite mer än 1 vecka på mig. Jag har lite panik o massa stress.. Jag äter godis pga stress, jag deckar pga godis, jag stressar pga att jag deckar.
ha ha ha...
 
Min granne går som en stor elefant så fort h*n gör nåt i sin lägenhet, jag hör så fort personen har värmt nåt i micron, jag hör så fort personen rör på sig från ena sidan till andra, jag hör till o med personen när den kommer hem till sig..!
Och vad som blivit värre är att tvättmaskinerna under mig (har tvättstugan under) har börjat låta mer än förut! Förr kunde vi höra lite då o då svagt att de centrifugerar som bara den. Men nu hörs det varje gång! Helt sjukt...
 
Japp, det är min vardag nu iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!