Tiden går vidare

Japp, nu har jag blivit ett år äldre, det är underligt hur tid kan gå så fort när det ibland känns som det tar evigheter (minns tillbaka sista tentaveckan...).
Det har varit soligt idag, men blåsigt som bara den. Det går nästan inte att gå i shorts längre och inte utan jacka... Lite tråkigt men ja, kanske lika bra nu när skolan börjar, imorgon.
 
Jesús har trampat ner i skit IGEN.... Ja senast var någon gång nu i sommar, och det tyckte jag var konstigt. O så kommer jag hem o det visar sig att han trampat i bajs. Så en del av dagen gick åt att skrubba skor, ja inte jag inte. Jag å andra sidan har gjort första satsen müsli :) Ska bli gott att äta "riktig" müsli istället för köpt. Det är faktiskt så mycket godare...
Nu finns systrarna Helgesson på 1 liters mjölkpaketen! :D det är bra med lite publicitet för sporten ;)
 
 
 
Jag hade det jättetrevligt igår, vi samlades hos oss och jag bjöd på lite smått o gott. Solen var uppe och förstås blev det nästan bastu här hemma, men med massa öppna fönster så gick det ändå bra :)
 
Sitter o tvekar på om jag ska registrera mig på distanskursen, ett helt år distans och halvfart... Det kan bli jobbigt och jag är inte så duktig distans... Men eftersom kursen verkar så intressant o lärorik så skulle jag så gärna vilja läsa! Men tanken av kurslitteraturens utgifter får mig yr... massa böcker och vem vet hur mycket de kostar...! Hittade typ bara en på biblan här i stan... Resten fanns inte :/ Hade annars varit skönt att kunna låna de här böckerna under tiden jag pluggar kursen, för att sen lämna tillbaka, än att kosta på mig massa pengar... Det är inte så chill att vara student ibland :(
 
Imorgon ska jag o tjejerna äta lunch tillsammans innan vi går till vår första föreläsning :) Det är något jag ser fram emot!
Men nu innan sista lovdagen tar sitt slut ska jag sätta mig o kolla lite på japanska tv-program! :)
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!