en vanlig dag som student

Den här veckan har vi få dagar i skolan, igår hade vi föreläsning och sen har vi inget förrän på fredag då vi har seminarium. Kan vara skönt ibland, men också lite rastlöst.
Jag har varit trött idag, kanske för att jag sov lite mer än vanligt, då kan tröttheten bli lite långvarig.
 
Tänkte plugga lite effektivt idag, men nope, jag började göra lite andra grejer samtidigt. Men kom igång iaf så att jag kan fortsätta mer imorgon.
Det är ösregn, både igår och idag, men idag är det mer regn än igår. Det är så mörkt ute när det är så tunga moln. Men det är bra för naturen att den får vattnas, vi har ju haft skinande sol så pass länge att det var dags för några vattendagar.
 
Jag behöver inspiration på god mat, som är enkel och god... Idag får det bli något med kyckling, det känns som att jag äntligen kan äta lite kyckling igen. Har annars varit ganska trött på kyckling då vi åt ganska mycket kyckling under en period.
 
Snart kommer Jesús hem från jobbet.
 
Jag har ätit glass den senaste tiden, det är så gott och min favorit är klart Magnum Strawberry & White. Kan inte leva utan den glassen och det är den jag alltid väljer för jag vill njuta till max!
Har testat Magnum Champagne, den nya 25-års jubileumglassen. Den var okej, god på sitt sätt. Hittills slår ingen glass Magnum Strawberry iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!