Nu är det vår!

Imorse var det fortfarande kallt, så valde vinterjackan trots sol. Men jag ångrade mig ganska snabbt efter att jag börjat gå mot skolan... visste att det skulle bli varmare, det blåste ju inget!
 
Det gick bra med föreläsningen, vi älskar vår föreläsare, han är grym. Det är verkligen skönt när vi fått en bra föreläsare efter en annan bra. Känns bra och att jag valt rätt inriktning. Det är intressant också. Och jag fattade mer efter föreläsningen.
Hade inte sovit så bra i natt för hela min ryggrad värkte... ja så blir det nog när man är en stillasittande läsande student.
 
Snart om någon timme kommer min andra hälft! Åh så jag saknat honom den här veckan. Antar att det är så för att vi inte hunnit ha så mycket tid med varandra den senaste helgen som var. Blev en halvdag tillsammans o sen skilda vägar igen. Ska bli skönt att ha helgen tillsammans, fast den här helgen ska jag på kurs med Josefine. Vi ska gå en intressant kurs om att leda o värva nya till ideella organisationer.
 
Nu ska jag nog försöka läsa lite till innan jag möter upp Jesús.
Sol hela dagen, nu är det vår!
 
Från helgen:
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!