Våren är nästan här

Såg nu att jag blivit godkänd på distanskursens inlämning! Woho! Tyckte inte jag gjorde en så bra inlämning egentligen, men för nu är det okej, jag blev godkänd och det är det viktiga, jag vet att jag inte kunnat göra den bättre med så mycket grejer jag hade när jag skrev den. Hade jag bara haft distanskursen hade jag nog kunnat göra bättre.
 
Solen skiner nästan varje dag, det är så skönt, känns som att man kan fylla på med solenergi nu. Behövs efter en så tung o mörk vinter.
Men det är fortfarande kallt ute, kanske för att det är molnfritt vilket betyder att värmen bara stiger upp och försvinner ut i rymden istället för att hållas kvar på jorden. Men värmen kommer nog snart också. Är iaf glad att solen skiner!
 
Igår blev det både lunch och fika tillsammans med tjejerna :) Det gav mig också mycket energi, emotionell energi som vi höll på med i förra kursen haha.
 
Idag fyller mamma år, synd att jag inte kan vara där o fira, men har bett Ken fixa nåt fint till henne :) Sol har hon fått iaf!
 
Nu får jag ta tag i att börja läsa.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!