Variation

Idag blev en lite varierad dag, likt vädret som vi haft här. Tänka sig, från sol till moln och nu regn. Samma som det varit för mig i princip.
Vaknade upp tidigt, hade massa konstiga drömmar under natten vilket troligen gjorde att jag vaknade upp flertal gånger... Klockan 8 kände jag mig pigg, det blir så när vi lägger oss så tidigt de här dagarna (för att Jesús ska kunna gå upp tidigt för jobbet). Men drog mig ett tag ändå.
 
Väl uppe, åt lite frukost o så tog jag träningskläderna o gick till gymmet. Det var härligt att gå ut i solen och friska luften! Morgonsol är något annat än den vanliga dagssolen, den är liksom mer pigg och fräsch än dagssolen som är mer varm och ljus.
Det var skönt på gymmet, bara några få personer där och det är alltid skönt. Men kände mig svag i armarna! Benen var lite starkare. Gjorde några balansövningar istället för att jogga ner som vanligt. Behöver stärka mina inre muskler inför nästa vecka.
 
Pluggade lite, kunde ha pluggat mer inser jag nu. Men jag blir såå trött av att läsa, somnar liksom ganska så direkt... Hur kan man göra så man inte somnar varje gång man ska läsa kurslitteraturen?? Kanske ska prova med att stretcha o läsa samtidigt, eller göra någon form av träning. Det svåra är att hålla boken samtidigt...
 
På eftermiddagen lyssnade jag på två programmusik som jag ska göra program till. Gäller att vara kreativ. Det kommer nog gå bra, ska koreografera nästa vecka, eller från söndag och framåt. Vill göra bra program så jag förbereder mig redan nu. Nu är det ju så att det ändå blir annorlunda på isen, men lite vision behöver jag.
 
Sen kom huvudvärken.... Fattar inte ens var den kom ifrån den här gången. Har ingen mens eller något annat som kan förklara. Undrar om det kanske är pga vädret? Men kan det påverka så mycket?
Till slut tog jag en värktablett, den hjälpte ett tag, men nu märker jag att huvudvärken sitter kvar... Hatar huvudvärk, mest av allt i hela mitt liv. Har fått leva med huvudvärk så länge jag minns! Och orsakerna är många till värken. Nu undrar jag om jag kanske spänt nacken under natten, den senaste tiden har kudden inte varit min bästa vän...
 
Dags för middag!
 
Min syn när jag försöker läsa:
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!