Jag har en biljett!!!

När man får veta att ens favoritband kommer till ett "avlägset" land som Sverige, då är lyckan så stor att man inte vet hur stor.
Jag fick veta i förra veckan att ONE OK ROCK, som jag har följt och älskat ända sedan deras första singel (major debut i Japan), ska komma till Sverige!
De har gjort många konserter utanför Japan, men trodde seriöst inte att de skulle komma hit! Jag förstår om de åker till Tyskland eller England osv för att där finns det mer folk och säkert fler fans. Men så kommer de hit!!!
 
Idag kl.10 var jag beredd med att köpa min biljett. Ticnet strulade några ggr så det slutade med att jag köpte hos Tickster. Gick lika bra och jag har min biljett!! :D
Även om det är långt kvar, 10 dec, så kan jag redan nu ladda upp med deras musik i öronen! Deras musik är så bra att allt i min omgivning försvinner så fort jag sätter på musiken.
 
Jag har sett dem live en gång tidigare, i Japan och det var väl precis efter att de börjat släppa album osv, de var fortfarande nya, så de spelade på ett litet ställe. Då var de bra, nu är de flera ggr bättre och säkrare. Ska bli så spännande att se!!
Det skulle vara underbart om man kunde träffa dem off-stage, men det är en dröm. Försöka kan man ju ;) hehe
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!