Engagement ... <3

Nu har jag släppt nyhetsbomben på både Instagram och på fb. Så dags att släppa den här också :)
Har sagt att jag haft en "sak" jag velat berätta men inte gjort, detta är det. Jesús och jag är nu förlovade och igår fick jag äntligen sätta på mig förlovningsringen som vi designat tillsammans!
Det har inte varit någon hemlighet, men jag har knappt träffat folk som jag kunnat berätta för, så därför har jag inte heller lagt ut något på internet. Och så ville jag få ett ok från Jesús att kunna lägga upp. Vi förlovade oss den 4 oktober, men jag har hunnit berätta om det till några få vänner jag träffat face to face. Resten fick tyvärr veta först igår då jag inte träffat dem på ett tag. Men så blir det ibland. Det var just därför jag ville lägga upp på insta och fb så att de jag inte hunnit träffa än får veta också.
 
Det känns verkligen annorlunda att ha en ring på ringfingret. Känns väldigt ovant än så länge även om känslor kring förlovningen har sjunkit in sakta och säkert :) Den är verkligen underbar och jag är så förälskad i den haha! <3 Vilket är positivt, jag ska ju ha den hela livet, bäst att jag älskar den redan nu ;) hehe
 
 
 
Ikväll åkte dock Jesús, hans bror o deras farmor till Peru. Eller snarare, på väg till Peru. De är nog i Tyskland vid denna tidpunkt och ska ta första morgonflyget imorgon. När man åker så långt så krävs det några flyg innan man kommer fram till slutdestinationen. Hoppas att resan går bra. Kommer vara jobbigt att inte kunna höra av mig när som helst i nära 4 veckor framöver... :( Och så blir det första jul och nyår vi inte är på samma plats... Men det får bli så också. Jesús har inte varit i Peru på över 10 år, så det är dags för honom att åka dit och hälsa på massor av släktingar. Det börjar bli varmt och somrigt där borta, tydligen ska det vara runt 20 grader! Åh, så avundsjuk! Här har vi börjat få minusgrader och idag snöade det. Det som är det jobbigaste är ju tyvärr mörkret. Även om jag bott här hela mitt liv så kan jag aldrig vänja mig vid denna ständiga mörker....
 
Nu är sista kursen för terminen igång, men har nog aldrig varit så omotiverad som denna kurs... Vår föreläsare är bland de mest ostrukturerade hittills och det tar emot så mycket att gå kursen.... Måste kämpa...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!