Jobb + plugg = jullov

Även om det låter tråkigt har det hjälpt mig. Kan säga att plugg-delen har varit tråkig. Efter att ha haft flera roliga och lärorika kurser är det synd att den sista som sträcker sig över jul och nyår inte varit så strukturerad. Drömde till o med att läraren bad om ursäkt att ha skrivit hela studiehandledningen fel! Haha, då säger det en del om att jag är missnöjd med kursen och verkligen inte har lust att gå igenom den. Men den är bra att ha i listan...tyvärr.
 
Jobb har varit kul, konståkning varje dag nu. Det är bra att jag varit sysselsatt, har inte hunnit känna efter tillräckligt för att sakna Jesús. Men igår kväll började jag känna att ja, jag saknar nog honom mer än vad jag vet själv. Får försöka att klara mig i 2 veckor till, som högst.
 
Även om det snöat en hel del i natt så har den snön kommit lagom i tid denna vinter. När det är jullov ska det vara snö ;) Men när man är igång igen med skola o jobb är det ganska tacksamt om det inte finns för mycket snö som skapar kaos.
 
Sista dagen på isen idag för detta år.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!