Hoppas på sömn

Igår vid den här tiden la jag mig i förhoppning att jag skulle få lite mer sömn. Slutade med att jag låg vaken eller vag sömn hela natten. Trodde jag skulle få det jobbigt under föreläsningen men jag klarade mig. Däremot led jag senare av spänningar i huvudet.
 
Dammsög hela lägenheten, oj vad mycket dammråttor det hade samlats...! Så blir det när man haft tenta.
Idag blev det lite mathandlande, Hemköp hade kundklubbsdag. Passade även på att gå runt lite i stan för att solen sken och jag ville inte sitta hemma själv.
 
Det är konstigt att nu märker jag hur jag saknar Jesús. Hallå, det har bara gått en dag... Ska bli skönt att åka till Sthlm de dagarna han är bortrest. Hinna jobba o kolla på konståkning, vara med familjen, tänka på annat. Och ja, plugga kommer jag också få göra.
 
I natt hoppas jag att jag kan få sova lugnt. Sova utan att bli störd av något.
 
Vi bor ju precis ovanför tvättstugan. Det är nån som står o tvättar nu..! Mitt i natten. Jag hör ju när maskinerna centrifugerar... Ibland låter det som bara den i ugnen när plåten står lite fel. Annars känns det som en vag jordbävning... Nästan. Jordbävningar har inga rytmiska skakningar.
 
Tur att den delen vi har sängarna inte är ovanför tvätten... Skulle varit förjävligt annars.
 
Imorgon är det plugg för hela dagen. Och förhoppningsvis en sväng ut om solen finns ute. Nej, måste ändå ut oavsett väder så jag får frisk luft och så min syn inte försämras ännu mer...Jo, den har försämrats en aning efter att jag suttit inne o pluggat så länge... :( Synd att vi inte har bättre utsikt, bara bättre utsikt skulle hjälpa synen så mkt mer. Aja, man kan inte få allt på en gång.
 
Nu ska jag nog borsta tänderna o sova.
 
Just det, har ätit all choklad nu, sååå gott. Jag har ätit lite i taget, det är verkligen skillnad mellan vanlig choklad i butiken o praliner..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!