Jobb, konståkning och plugg

Nu är jag tillbaka till Sthlm, igår var det full rulle hela dagen. Sov inte lika dåligt som de tidigare nätterna, sov nog antagligen av utmattning från så lite sömn tidigare nätter. Men vaknade då och då ändå. Upp till skolan, sen direkt hem, packa in det sista och äta upp det som inte skulle kunna ligga kvar i kylen, slänga alla sopor och sen vidare till tåget. Väl hemma åt jag lunch för att sen ta mina skridskor till ishallen för jobb. Det var kul. Men därefter direkt hem, äta lite middag och sen åkte mamma och jag mot Uppsala för att heja på Nicky. Vi var väl hemma efter kl.22 till slut och jag var så trött och hade lite huvudvärk. Trött av för lite sömn och hektisk dag.
 
Idag var det lugnare, kunde sitta o plugga en stund. Vi har redovisningsseminarium på tisdag och därför måste jag vara klar med allt innan dess så min grupp kan ha något att jobba med.
 
Imorgon ska vi till Uppsala igen för att heja på Nicky. Till dess blir det plugg för mig.
 
Har hunnit prata med Jesús både på fb (igår) och via Skype.
 
Uppvärmningen inför korta:
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!