Klar!

Äntligen blev jag klar med tentan. Vet inte hur den blev, men blev väl helt okej. Hoppas bara på att den kan bli godkänd.
 
Idag är det snö-regn, i det vädret gick jag till skolan o lämnade tentan, och sen tillbaka hemåt igen. Kul kul, tror att det kanske läcker in i mina skor till o med...
 
Idag fyller min käre bror Ken 24 år! Tänka sig att han redan är 24. Tiden går o går. Kändes som det inte var så längesen hela familjen åkte upp till fjällen över sportlovet. Oftast var det vid den här dagen som vi åkte, så Ken blev antingen firad före eller under sportlovet.
 
Jag har unnat mig lite väl mycket gott gott under den här tentaveckan, så jag tror jag beger mig till gymmet snart. Bra att jag rör mig efter en lång veckas stillasittande...! Känner mig nästan som en val...
 
Förhoppningsvis inget mer av dessa böcker framöver...
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!