ojoj...

När lusten försvinner så händer ingenting.
Igår var jag så seg i hela kroppen att jag inte orkade plugga så mycket. Idag har jag bara tappat lusten totalt. Ibland känns det inte som att man lär sig nåt av att läsa massa böcker. Jag har iaf inte kunnat bli vettigare i huvudet idag. Slutade med att jag läste en annan bok och sen satte jag mig framför datorn för att göra massa annat.
Jag skyller även på det dåliga vädret vi har här. Det är mulet varje dag, VARJE DAG! Inte konstigt att man blir lika mulen i humöret och ingen glädje sprids. JA, jag är en solmänniska. Jag behöver sol. Det är min energikälla. Och nu när det inte varit sol på vem vet hur länge, så blir jag både bitter, nedstämd och tråkig, all lust försvinner.... Får nästan sitta o äta choklad för att ens känna någon lust...
 
Det jag hunnit göra är att kolla på OS. Och imorgon får vi hemtentans uppgift, dock lite dålig timing för att torsdag o fredag är det herrarna som kör. Och det kan jag inte missa... Så det får nog bli lite plugg och massa OS. Aja, det är ju bara OS var fjärde år.
 
Igår fyllde mormor 85 år. Alla vi ringde och grattade henne från olika ställen. Tyvärr så minns hon inte allt så bra, men hon blev glad att jag ringde iaf. Skulle ha varit kul om hon kunde vara här med oss, men att vara 85 år och resa från ena sidan av jordklotet till oss, det tar för mycket på krafterna.
 
Just det, jag var ju och klippte mig i Sthlm. Det gick ganska bra. Jag hade nog önskat lite uppklippt än så som det är nu, men aja. Bättre än inget... Tyvärr ser mitt hår så tråkigt ut ändå. Usch, kanske pga hur tråkig jag känner mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!