Tenta + OS

Ja när man måste hinna kolla på konståkning samtidigt som en lång hemtenta ska hinna skrivas klart gäller det att planera lite. Jag har varit duktig och planerat hela veckan, tider med plugg och tider med paus. Sen har OS fallit bra att den är på kvällen, så jag hinner runda av bra innan jag sätter mig o kollar på OS.
 
Igår var det isdansens fria. Det var verkligen en bra final! Alla par i toppen var så himla bra! Inte konstigt att det var nära med poängen också! Ville egentligen att Tessa&Scott skulle vinna för de är mina favoriter. Men den här gången hade Meryl&Charlie ett bättre friprogram. När Tessa&Scott åker så känns det alltid som de åker en kärlekshistoria, för de åker så fint!
 
Herrarna i fredags
 
 
Jag har kommit lite mindre än halvvägs in i tentan just nu. Strävar efter att komma längre under den här dagen, får kämpa lite o se till att jag kommer framåt.
 
Både igår och idag har solen skinit! Känns som vi äntligen kommit ur grottan! För ärligt så minns jag inte när solen sken såhär senast innan igår.... Usch vad deprimerande det är. Ja jag har under den senaste tiden känt så lite ork och så lite motivation, nästan helt deppig för att solen inte varit ute på så länge!
Märkte sån tydlig skillnad på mig igår, sjukt hur mkt solen kan påverka en.
 
Ok, nu måste jag fortsätta med min tenta, tiden kallar.
 
Alla hjärtans dag:
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!