Vinter-OS!

Ja nu har den startat! Kändes som att det skulle vara så långt fram i tiden, men nej, nu är det redan dags!! Vinter OS i Sochi. Ska bli spännande!!
Jag har dock fått betala 279kr för att få se det online... ja vi har ju ingen TV så då får man ta det som finns.
Det har ju funnits en del tråkigheter inför det här OS:et, men allt som allt så är det ett OS så man vill gärna följa vad som händer.
 
Konståkningen har börjat sedan igår faktiskt, de har startat en ny "gren", där 10 länder bildar 10 lag med en dam, en herre, ett par och ett isdanspar i laget. De 5 länder i topp får sedan åka friåkningen. De lag som samlar på sig flest poäng vinner.
Kul grej, men om de ändå skulle utöka konståkningen så tycker jag att de skulle ha tagit med synkroniserad konståkning. Då snackar vi grejer, det är riktigt spännande och jättekul att se synkro, fattar fortfarande inte varför de inte får vara med. Har hört en del om att det är "för få länder" som kan vara med, men det är ju iaf fler länder än den här laggrenen de har börjat med....
 
Jag har sedan igår varit i Sthlm. Idag har jag äntligen klippt mitt hår!! Har blivit kortare och inte lika rakklippt som det var innan. Så skönt med nyklippt hår!
Känns konstigt att komma hem till ett hus med "bara" mamma, pappa, Nicky och Mio. Halva familjen bara liksom.
 
Nu ska jag återgå till invigningen :)
 
Gårdagens konståkning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!