Avslutades o påbörjas på is!

Förra året avslutades på is, och i år påbörjas den på is. Ja, idag är det dags att åka till ishallen igen för lite jobb. Det är härligt ändå. Ska ha några andra tjejer idag så jag ska se vad jag kan hitta på med dem :)
 
Igår blev det en typisk nyårsdag, sån där man bara sitter o kollar på filmer på. Blev två filmer för min del, behövde nog kompensera lite efter allt plugg jag haft för mig innan året tog slut.
 
Jag har faktiskt lämnat in tentorna elektroniskt nu :) SÅ SKÖNT! Och sen ska jag bara posta dem, allt är klart så jag ska åka lite tidigare så jag hinner förbi en postlåda.
SKÖNT!
 
Men om ett par dagar får jag nog ta o öppna den tredje boken trots allt, så jag slipper en stressvecka när jag väl är tillbaka i Västerås.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!