Det enda jag hör är oljud

Yes, hela veckan har jag vaknat av borrmaskiner runt kl.7-8, sen blir det tyst. Och varje dag har jag lagt mig till ljudet av att grannen har en hög vänner över sig som för ljud.
Imorse varade borrljuden ännu längre, det blev en kort paus innan kl.10 men sen fortsatte det. Som om byggarna hade chillat hela veckan o kommit på idag att det är fredag, sista vardagen i veckan, ojoj, dags att skynda sig med att få ihop nåt här... Vacklade mellan vaket tillstånd och sömn... slutade med att jag drömde att jag blev så arg o skrev statusar på fb om borrmaskiner.
 
Så jag känner mig inte helt pigg pga att jag blivit väckt innan jag ska upp varje dag....
 
Och så har jag nog kommit in i någon slags skoltrötthet, känner inte alls något sug av att lära mig nya saker... Det är nog intressant egentligen, iofs har vi inte kommit igång ordentligt ännu, men jag vill vara ledig o göra vad jag vill.
Igår fick jag iaf vara social o träffa Josefine, vi skulle plugga ihop men det slutade med lite plugg o mycket snack, tror vi båda behövde det. Det var skönt iaf och jag fick lite mer energi.
 
Idag har jag sen skola, har seminarium kl.15-17... men hoppas på att det blir lite kortare. Vill ha helg! Och förhoppningsvis slipper jag borrmaskinerna under helgen. Dock får jag nog vänta mig grannen ha fest som vanligt... iaf förfest.
 
Jag har nu officiellt listat Tonfisk som något jag inte kan äta. Jag tycker det är gott med tonfisk! Men jag deckar totalt efter att jag ätit det. Igår åt jag tonfisk med tomatsås o pasta, det var gott o allt, men inom en timme låg jag i soffan o deckade totalt, slocknade i ca en timme tror jag. Kände mig helt groggy. Det har hänt ett antal ggr tidigare, men jag hade hoppats på att det inte var pga tonfisken. Nu vet jag med all säkerhet att det är det. Tråkigt :(
 
Imorgon ska jag o tjejerna bowla! Eller snarare umgås hehe
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!