Finished!!

Jag är KLAR med tentan!! Wohoo!!
Eller jag var säkert klar redan igår, men behövde finslipa lite o kolla så att jag fått med rätt referens på rätt ställe osv. Men äntligen, så skönt. Dock är min "ledighet" kort... Redan imorgon kl.8.30 blir det dags för grupparbete. Hela dagen lång...
 
Snart behöver jag även börja packa lite eller tänka på vad jag ska ta med till Linköping. Det var ett bra tag sen jag var borta på tävling med övernattning på hotell... Så det gäller att fräscha upp minnet lite o kunna ta med sig det nödvändiga. Jag räknar med att det kommer bli kallt, så vinterboots är ett måste, men tar nog med mig mina andra skor också så jag slipper gå med stora klumpiga skor när jag är i hotellet.
Men kommer jobba två hela dagar i ishallen, är lite orolig för hur lunchen kommer bli, kommer jag hinna äta en vettig lunch?! Det är alltid problem med när man ska hinna äta mat vid tävlingar. Men i värsta fall får jag be någon gå o köpa nåt ätbart.
 
Har blivit totalt fast i mobilspelet "Tiny Death Star"..!! Mina brorsor satt o spelade det under jullovet, o nu sitter jag också med det. Men försöker ta det måttligt, bara när jag har lite tid...
 
Dags att ringa mamma lite, hon har hört av sig både igår o idag, tror hon vill snacka av sig lite. Min bror ska till Australien på söndag, i 2 år o plugga musik. Blir ett stort steg för både honom o familjen. Men jag är glad för hans skull, det är dags för honom att kliva ut i världen :)
 
Just det, igår kväll kollade vi på "About Time". Den filmen är så bra!! Jag gillar verkligen hur de gjort den. Så jag rekommenderar den starkt om man gillar romantiskt och även intressant film.
 
Bonusbild på Mio:
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!