H&M VIP

Imorse stod vi där, Josefine o jag utanför H&M tidigt på morgonen för att bli insläppta till VIP-shopping. Har aldrig varit på något liknande förut så det var lite småspännande. Jag o Jesús hade varit där i måndags för att kika lite vad som fanns. Hittade en lagom snygg stickad tröja till honom o en lagom snygg jacka som kostade 800kr men var sänkt till 200kr. När jag skickade bild på jackan på Jesús till hans bror så ringde han direkt med både deras mamma i luren o brorsan. De tyckte jackan satt så bra att de ville att vi skulle köpa den på en gång. Men vi utmanade ödet för att se om den fanns kvar till idag då VIP-shoppingen gav 20% rabatt.
 
Så stod vi där o väntade, det var fortfarande mörkt ute och det var inte så många där. Väl inne så gick jag direkt upp till herravdelningen, tog tröjan o letade efter jackan som inte hängde där den hade hängt förut. Men efter att jag kollade runt lite så hittade jag dem. Fortfarande 200kr och storleken fanns. Nöjd åkte jag ner igen till damavdelningen. Där kollade jag runt även om jag inte hade hittat nåt i måndags.
 
Det var kul att vara med på det här eventet, kändes lite annorlunda med att gå runt i butiken så tidigt på morgonen och samtidigt känna att man kan ta det lugnt o kolla igenom kläderna. Vi fick även en varsin macka och kaffe/te från Espresso House, lätt frukost med andra ord.
Efter att vi hittat en del o hunnit snacka emellanåt gick vi för att prova kläderna.
Jag bestämde mig för en svart skjort-aktig blus och en enkel t-shirt, och så hårklämma som jag brukar använda, som går så lätt sönder tyvärr.. Tänkte köpa löparbyxor också, de jag hade kollat i måndags, men då skulle det bli lite för mycket pengar, så jag lämnade dem. Jag har ändå inte börjat träna än, så jag klarar mig med de träningskläder jag har.
 
Man kunde även vara med om en utlottning av Toni&Guy goodiebag med lite produkter. Medan jag väntade på penna o papper kände jag på mig att nån av oss säkert kommer vinna en sån. Men tänkte inte mer på det, kollade inte ens vad det var för produkter.
 
Väl hemma så ringde mobilen ca en timme efter jag kom hem. Var nära på att inte svara men svarade till slut och det var mannen från H&M som sa att jag vunnit en goodiebag! Haha, känslan hade rätt. Smsade Josefine o då hade de ringt henne med! Så båda vi vann en varsin bag! Ska hämta den idag.
 
Vilken morgon!
Ska plugga lite med en klasskompis vid lunch. Hoppades på att hinna vila lite, men byggarna borrar så mycket att jag inte fick någon ro.
 
Får se om jag kan lägga upp någon bild senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!