Linköping och sedan..

Oj, ser att det var ett tag sen jag uppdaterade.
Jag har i helgen varit i Linköping för tävling. Det har varit 2 heldagar i ishallen där, full rulle, ingen paus. Men det har varit kul! Tråkiga var att det var så himla kallt i mitt hotellrum...! Men annars har det varit bra. Slapp huvudvärk och jag klarade mig igenom dagarna utan problem. Annars kan jag få huvudvärk efter en halv dag osv, eller att jag är så trött att jag inte vet vad jag håller på med. Men det var lugnt och vi fick några pallplatser :)
Det som jag förvånades av var att det var så många som grinade efter sina åk. Jag fattar inte varför man måste grina hela tiden?? Det är inte ens OS... Det verkar smitta av sig till andra för det var ovanligt mycket grinande, och jag såg inte ens alla åkare som åkte... Jag är iaf glad att våra tjejer inte gjorde det, förutom när en slog knät precis i slutet av programmet. Men det var ju för det gjorde ont.
 
 
 
Nu är jag tillbaka i den nya terminen, den 4:e. Lite jobbigt för att jag känner inte att jag har fått någon paus riktigt. Det bara körs på och jag tappar motivationen nu. Jag har faktiskt ingen lust att sitta o läsa flera hundra sidor. Just idag känner jag ännu mindre lust, jag har tappat motivationen idag. Jag fick VG på ett av tentorna på senaste kursen vilket jag blev glad för, men den var inte tillräcklig för att höja min motivation... Kan vara så att vi har några få jobbiga personer i den "nya" klassen där mindre än hälften kommer från vår ursprungliga klass.
Och lite tråkigt att inga av mina tjejer går med mig den här terminen, saknar att träffa dem...
Men det kommer nog gå bra ändå, bara en termin, det går ju fort. Höstterminen som var gick ju så fort ändå.
 
Det jobbiga är att vår granne har börjat ha sina hundra vänner över hos honom varje dag sen jag kom hem från tävlingen. VARJE DAG är det hög musik, skrik o tjoande hela tiden! I måndags kväll höll de fortfarande på trots att klockan var 1 på natten. Så till slut gick Jesús för att säga till att be dem sänka lite, vilket gick bra och de sänkte, men de skrek några ggr ändå. Känns som de inte riktigt har respekt för grannar.... Jättestörande tyvärr och jag orkar inte med det hela tiden. Hade hoppats på att det skulle sluta idag, men nej, de är igång redan...
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!