Sätta igång med träningen?

Igår fick jag den, fakturan från Allra, f.d. Svensk Fondservice.
De ringde mig för ca 2-3 år sen, vips hade jag ingått ett muntligt avtal och jag fattade nada. Jag skämdes så mycket att jag lyckats övertalas av en telefonförsäljare som babblade en massa när jag precis höll på att parkera bilen hemma. Fy vad det var jobbigt. Fick ringa dem o be dem ta bort allt, men de höll ju på med sina saker o sa att det inte gick. Jag skulle ha sökt mer på internet då o läst på mer, men jag var mitt inne i allt annat och fick väl acceptera läget oavsett om jag ville eller inte.
 
Fick betala en faktura på nånstans runt 600kr. Skitjobbigt för jag var student då. Men när jag ringde sa de att de kunde förlänga ett gratis år för det. Aja ok.
 
Nu när de två åren gått så fick jag en till faktura. Fick ringa upp o be dem makulera. Efter ca 10 min så lyckades jag be honom makulera och säga upp avtalet. Schysst iaf, jag menar, han kunde ju varit ännu mer jävlig och försökt övertala mig i en halvtimme om det behövdes. Men jag lät väl tillräckligt snäll efter att ha bett ett antal ggr med att säga upp avtalet och fakturan.
Dock ligger jag inte på den säkra sidan än känner jag efter att ha läst på internet. Så jag mailade dem för att få allt det bekräftat. Om det inte kommer ett svar idag så ringer jag på måndag igen för att se om det funkat. Kommer inte att ge mig.
Jag har redan känt mig orolig för att jag inte kunnat ha någon koll på vad som händer. Och att behöva betala 700kr... Nejnej..
 
Förresten, här är den goodiebag som Josefine o jag vann från H&M vip dagen! :) Nice nice! Nu får jag prova Toni&Guy produkter o se om de är bra.
 
 
 
Jag tänkte faktiskt att jag ska försöka gå till gymmet till slut. Har verkligen tappat all motivation för det sen december. Jag har med andra ord inte gått dit på ganska länge och nu börjar nog kroppen säga emot, för jag är så seg varje dag den senaste tiden. Betyder nog att jag behöver fysisk aktivitet.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!