härliga juli!

Äntligen sommarvärme och sol! :D
Har längtat efter det här nu väldigt länge! Och Jesús har precis gått in i semesterveckorna. Han timade in semestern precis lagom till solen och värmen! Så vi ska hinna umgås lite mer, inte bara kvällar och helger.
 
Jag har äntligen fått slut på detox. Höll på med det i 20 dagar, kissade som en galen hund.... Behövde gå på toa flera ggr på ett par timmar kändes det som... Aldrig mer... Vet inte om jag känner större skillnad, men märkte att jag blev mindre sötsugen under tiden.
 
Vad gäller Faith in nature schampo och balsam så är jag lite osäker. Känns som att jag tappar mycket hår när jag duschar och även efter duschen... I början så kände jag skillnad, kändes som att håret blev friskare och lättare. Men nu märker jag inte så stor skillnad. Mitt hår blir lika snabbt smutsigt som när jag använde andra schampon. Men kommer väl använda det här ett tag till eftersom jag köpt det. Får se om det blir bättre eller om jag tvingas sluta med produkterna.
 
Nicky och jag har börjat med krom-tabletterna. De ska minska sötsug och kolhydratintaget. Båda vi är sötsugna och äter mycket kolhydrater. Jag har fått med honom att ta tabletterna med mig. Så får vi se om det blir någon skillnad.
 
Snart är fotbolls-VM över också. Blir spännande att se vilka lag som kommer vidare efter semifinal och vilket lag som till slut vinner.
Nu ska jag springa o duscha.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!