Sommar sommar

Oj nu var det ett tag sen jag skrev något här.
 
Har haft lite fullt upp då föräldrarna reste bort ett tag och jag fick ta över hemmet och dess grejer som behövde tas hand om. Jag har också jobbat på YFU som vanligt, det går sakta men säkert framåt.
 
I helgen var Jesús och jag äntligen iväg till Göteborg! Vi fick en rundtur i staden på fredagen av en riktig guide, på lördagen gick vi på Liseberg och söndagen tog vi det lugnt och sen åkte vi hem. En weekend men en bra en.
Vi hade fint väder, så varmt! Men är det sommar så är det. Och jag hoppas det håller i sig för jag vill hinna sola lite. Jag är ingen tjej som solar, förstår egentligen inte varför alla gillar att sola, tycker det är jättetråkigt. Men känner att jag är lite väl blek i hyn att jag borde sola några få timmar för att bli lite mer mänsklig.
 
Jag tänker mycket på framtiden, lite för mycket om jag ska tycka. Jag vet inte varför jag tänker så mycket på framtiden, jag vill ju leva i nuet. Men ibland kan jag inte låta bli att oroa mig för vad som kan hända om ett år exempelvis. Då är jag klar med plugget, vad händer sen? Försöker intala mig själv att det kommer att lösa sig, det kommer att fixa sig och om det inte gör det med en gång så kommer det väl fixa sig senare? Ändå oroar jag mig. Jag hatar att vara en person som oroar sig. Jag vill sluta vara en orolig person. Har så lätt att oroa mig. Varför? Kanske påverkad av mamma som är en person som alltid oroar och stressar?
 
Förra veckan gick Jesús och jag på bio och kollade på How To Train Your Dragon 2. Den var bra, bättre än vad jag hade förväntat mig. Men en grej i filmen tyckte jag var lite väl mycket för filmen. Tyckte inte de skulle göra det på det sättet, de kunde ha gjort samma grej men inte så grovt... Annars var den bra.
 
Liseberg, vi åkte inte Helix till slut, för lång kö hela dagen..!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!