Ingen internet fr.o.m. imorgon (-__-)

Imorgon går mitt internetavtal ut, dvs jag har bara inte betalat nästa månads internet. Känns så onödigt att betala för en hel månad när jag bara är kvar i mindre än en vecka..
 
Så från imorgon får det bli mobilt nätverk för mig.. Har iaf 3gb på mobilen så jag får använda det sparsamt och bara när jag verkligen behöver :P
Kanske en ursäkt till att gå till skolan? Men vill ju inte sitta o surfa där...
 
Idag har vi varit duktiga och städat undan en massa skräp och det har genast blivit bättre här! Vi hade massa pappersskräp som behövde gås igenom och massa smågrejer som bara legat här omkring. Så vi tog tid idag till att få det gjort så vi slipper städa en massa sista veckan.
Visst, det behöver dammsugas och tvättas en massa också, men det kommer. Imorgon är tvätten bokad iaf, så jag börjar med alla kläder. Senare i veckan får jag ta sängkläderna kanske.
Dammsuga får bli mot slutet av veckan.
 
Jag har fått veta att en av våra gamla konståkare (som iofs fortfarande är aktiv tror jag) blivit utvald till Miss World Sweden! :D Så roligt!! Hon är verkligen söt och svensk haha, så det passar henne! Hon kommer med andra ord att representera Sverige i London när finalen går. Är inte så insatt i sånt här, men så långt vet jag nu iaf.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!