Kalla sommar..

De senaste dagarna har känts som typ höst eller kall vår. Det är alltid runt 10 grader, det är molnigt och framför allt, blåsigt... Usch, det är såna här dagar jag sitter o frågar mig själv, varför bor jag kvar i Sverige? Varför valde jag den kallaste sporten av dem alla, konståkning??
 
Den här sommaren lär bli kall för att "det var en mild vinter". Jag hoppas alltid på att det inte stämmer, men snart börjar väl jag också tro på att det är så?
 
Om lite mer än en timme ska jag åka till YFU, ska jobba där några timmar o sen möta upp min käre vän som åkt från Japan och är här i några dagar! Tråkigt att hon får uppleva en kall sommar här i Sthlm den är gången.
Jag har lämnat nästan alla tjocka tröjor och varmare jackor i Västerås för jag hade hoppats på en varmare sommar. Men nu inser jag att jag borde kanske ha tagit med lite mer... Har två tjocka tröjor som dessutom är långa så jag kanske tar en av dem idag när jag ska ut. Kommer ändå regna, vilket betyder ännu mer kyla. Så varför inte försäkra sig med en vintertröja??
Jag har min vinterjacka här, men den var tänkt till ishallen, snart lär man väl få gå med den också?! haha
 
Sitter o kollar på matcher varje kväll, det är intressant vilket land som kommer att vinna den här gången för att det är så svårt att veta nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!