Slutspurten

Har nu officiellt inget internet hemma. Så nu sitter jag i skolan och tar en kort paus från uppsatsen.
Igår hade vi opponeringen, eller halva klassen hade det. Jag var efter lunch och var spänd hela tiden fram till att jag var helt klar med opponeringen. Det gick bra och jag har inte så mycket att korrigera tack o lov! Men har ändå grejer som måste fixas så jag måste ju göra det. Så därför är jag i skolan nu och skriver det sista, för att jag hade en bok som jag behövde och den var i skolan.
 
Efter skolan igår var jag HELT SLUT. Sjukt hur trött man kan bli av att bara sitta o lyssna på alla och sen prata en stund själv. Vilade en stund efteråt, och sen var jag bara så trött och orkade ingenting.
Imorse hade jag så svårt att komma upp, men drog upp mig till slut för att jag behövde fixa uppsatsen. Men hela min ryggrad har fått stryk av att ha suttit still en hel dag... Usch.
 
Idag tar Västerås studenten, eller alla gymnasieelever i sista årskursen tar studenten. Det kommer bli en fest i stan på så vis eftersom alla tar samma dag. Men vädret är inte så lovande. Det är inte så kallt men det är mulet och just nu regnar det. Hoppas det snart blir bättre väder.
 
På lördag åker vi tillbaka till Sthlm för sommaren. Jag har börjat plocka ihop grejer som ska med hem, och sen är det bara städning o sista tvätten kvar.
Nicky klarade teoriprovet på första försöket. Vet inte hur han har pluggat men ja, han har väl lärt sig en del när han kört och han var redan i full gång med teorin innan han ens hade börjat övningsköra. Kanske därför. Uppkörningen ska han göra i Uppsala på måndag. Vem vet, kanske har han körkort innan han tar studenten.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!