Helg!

Jesús kom hem på fredag kväll. Vi har haft en fin helg tillsammans. Skönt att ha honom hemma. Ikväll åkte han tillbaka till Sthlm.
 
Den här veckan innehåller massa plugg. Jag har en uppgift att göra klart, som jag inte kunnat förbereda så mycket till tyvärr, även om jag önskar att jag kunnat för det är en intressant uppgift i mental träning.
Och innan veckan är slut så är det dags att börja med hemtentan. Förhoppningsvis, och deadline är, precis innan hemtentan, dvs mentala träningsuppgiften. Och när den är klar och inskickad så ska jag börja med hemtentan. Gäller att jag planerar och inte slackar... haha.
Men jag vill hinna träna något också, har verkligen inte hunnit med det, plus att latsidan varit framme... Men jag ska försöka hinna dit imorgon! Till gymmet alltså. Min mage har protesterat, dvs jag rör på mig för lite vilket gjort att jag hinner inte bli tillräckligt hungrig :P
 
Idag efter att jag lämnade Jesús vid tåget, så har jag dammsugit hela lägenheten, gjort rent toa och handfat, diskat allt och snackat i telefon med mamma för hon hade ringt tidigare. Hann mycket på en kort kväll.
 
Önskar lite att helgen hade varit lite längre. Jag känner att jag inte kunnat sova tillräckligt på morgonen, vet inte varför men jag har vaknat lite för tidigt och inte kunnat somna om. Men hoppas på att natten kan ge lite mer sömn.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!