Helg

Så kom äntligen fredag och Jesús skulle komma hit! Vi har ju inte träffats på nära 2 veckor...! Det är mycket för oss faktiskt. Men tåget blev försenat pga lokfel ca 5 min innan Västerås, och ja, där fick jag sitta i mer än en halvtimme... Men huvudsaken är att han kom hem! :)
 
Igår blev det plugg och lite mys med film.
 
Och idag blev det en liten shoppingrunda. Vi skulle inhandla lite tillbehör till Jesús nya jobbmobil, för att förhindra att den skulle smälla i marken o gå sönder nån dag. Passade på att kolla runt på lite annat. Köpte till slut ett nytt nagellack, IsaDoras nya pastellfärgade sugarnails. Det blev peach färgen. Gillade den gula färgen såå mycket! Men den skulle kanske inte passa mig så bra, enligt Jesús iaf, så därför blev det peach färgen istället :) Och köpte även en såndär typ peel-off lack, som ska göra att man enkelt kan dra bort nagellacket. Är lite skeptisk till den, för vad händer om man står i duschen? Eller tvättar händerna ofta? Försvinner nagellacket då också för att man kan peela bort den?
Ska testa iaf.
 
Nu har jag hunnit förbereda plugg till imorgon inför lite grupparbete, så dags att se klart på filmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!