Sömnen

De senaste nätterna har min sömn varit upp och ned. Ibland får jag sova bra, ibland vaknar jag till hela tiden. Jag brukar alltid ha en stabil sömn, vet inte vad det är som händer just nu. Det kan ju vara så att jag är stressad över saker, typ skolan, för nu har jag haft en stor uppgift som är inlämnad, och är inne på hemtentan som ska in på fredag. Men det skulle lika väl kunna vara något annat... Förra veckan hann jag träna 2ggr, den här veckan tvivlar jag på att jag hinner om tentan skrivs i den här takten.... Det går så segt att jag börjar bli lite orolig. Och jag tänkte att den här hemtentan skulle vara ganska kul att skriva. Men nu blir jag tveksam om jag kan få ihop något bra.
 
Jag måste börja bli lite positivare.
 
Kanske inte så lätt när jag sover så konstigt... Men jag äter iaf bra, för att vara mig. Jag försöker äta ordentliga måltider istället för att skippa med enkla grejer.
 
När hemtentan väl är inne så ska det firas med en ordentlig helg. Tjejerna o jag ska ut o äta middag och ha en kul natt. Sett fram emot det ett tag, det var längesen vi sågs alla tillsammans, så det saknas.
Men för att jag ska få njuta av den helgen så vill jag ju kunna prestera bra och skriva en bra hemtenta som jag kan vara någorlunda nöjd med.
 
Nu är det vår i vår lägenhet. Solen är uppe så pass högt att hela lägenheten steks i solen. Vi behöver dra ner persiennerna för att inte överhettas här inne. Tecken på att våren är i ingång.
Dags att sätta igång igen kanske...
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!