Underbart härlig helg!

Nu är jag tillbaka i Västerås.
Men jag har haft en underbart härlig helg med massa skoj och massa kärlek! Den här helgen har jag totalt kopplat bort allt som heter plugg! Så SKÖNT!
Passade på att kolla en del på konståknings-VM också, och tur nog sände de det mesta på Eurosports, inte svenska. Så jag slapp höra på Roger...
 
Blev klar med tentan på torsdagen så jag gick till skolan för att lämna in den på eftermiddagen. Sen gick jag hem o packade det jag behövde o tog tåget till Sthlm. Överraskade familjen med att komma en dag tidigare :) Det uppskattades!
Fredagen var lugn, passade på att kika lite i butiker för jag har inte gått runt i butiker på hur länge som helst.. Hittade ett par vårskor :) Passande, nu när det börjar bli lite varmare, men ändå inte så pass varmt att man kan gå i Converse utan att frysa om fötterna. Behöver bara köpa ett par sulor till dem så fötterna mår bättre.
 
På lördag träffade jag nästan hela tjejgänget! Vi åt middag tillsammans o hann med mycket catch-up talks! Så härligt att få träffa alla igen, vi ses lite för sällan men det är för att alla har sitt på varsitt håll nu för tiden. Men den här middagen planerades ca 2 månader innan!
De flesta hängde med ut sen, sjukt längesen jag var ute o dansade! Vi var bland de första för att vi gick direkt från middagen. Efter ett tag fylldes stället mer o mer. En tid var det så proppfullt att det inte gick att dansa...man behövde snarare anstränga sig för att stå kvar på fötterna! Första gången det är så fullt, men inte konstigt, det var lönehelg.
 
På söndag morgon åkte jag till ishallen, efter ca 4h sömn... Var egentligen hur trött som helst men klarade mig. Första gången jag satt på läktaren o kollade på vårshowen som publik! Det var en jättebra show trots att jag vet att det inte fanns mycket tid till planeringen. Så kul att få se allt utan att behöva gå runt o tänka på att allt ska klaffa rätt!
 
Sen åkte jag o träffade Jesús. Åh vi hade inte setts på några dagar, och vi hann inte ses så länge heller. Men det var bättre än inget. Sjukt hur mycket man kan sakna någon, trots att det bara gått några dagar.
Idag när jag skulle åka till Västerås så hann Jesús möta upp mig o åkte med till centralen. Vi fick lite tid tillsammans vilket var välbehövligt för båda oss. Tråkigt att säga hejdå, men får vara positiv o tänka att vi ses om några dagar igen.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!